Tilbake

Orientering til kunder - Covid19

Kjære kunder,
Vi må alle ta et ansvar for å begrense spredning av koronaviruset, og du kan være trygg på at vi i vår organisasjon bidrar med all vår kraft. Situasjonen med spredningen av koronaviruset er alvorlig, og vi er klare for å ta del i den nasjonale dugnaden som må til for å løse utfordringene vi står overfor. Vi er takknemlig overfor alle våre kunder og samarbeidspartnere som gjør det samme i denne krevende tiden.

Ekstra tjenester vi tilbyr i denne perioden:

Nybil

I en tid som preges av usikkerhet rundt Covid19-smitte har vi i Gumpens Auto innført strenge interne tiltak for din sikkerhet ved besøk hos oss. Her har vi samlet noen tjenester vi kan tilby til de som har behov for det. 

  • Ønsker du prøvekjøring av demobiler, leverer vi og henter på døra. Send inn et skjema via våre nettsider, eller ta kontakt på telefon.
  • Har du en leasingbil som du ønsker å forlenge leien på kan du ta kontakt med oss så finner vi en minnelig løsning med situasjonen tatt i betraktning. 

Bruktbil

  • Har du kjøpt bil, men ikke har anledning til å hente den selv, tilbyr vi levering hjem til deg. 
  • Ønsker du å prøvekjøre bil hos oss, så leverer vi og henter den hjemme hos deg. Send inn et skjema via våre nettsider, eller ta kontakt på telefon.
  • Kampanjedager i mars: Vi har for tiden flere nye bruktbiler på lager. Ta gjerne en titt på utvalget her, og kontakt oss via annonsen, skjemaet på nettsiden, eller tlf/epost ved interesse. 

SERVICE

  • Dersom du trenger service på din bil, men ikke har anledning, eller ønsker å komme til oss - så henter vi og leverer bilen hos deg. Ta kontakt så finner vi løsninger!
  • Dersom du skal hente din bil, men ikke ønsker å gå inn i butikken, kan du kontakte oss så kommer vi ut med din desinfiserte nøkkel. 
  • Benytt gjerne online-løsninger for å booke dine serviceavtaler. 


Vi følger retningslinjer fra Folkehelseinstituttet og har iverksatt følgende tiltak i hele vår organisasjon:

  • Vi har desinfiserende middel tilgjengelig i alle soner på våre anlegg, tilgjengelig både for kunder og våre medarbeidere.
  • Vi har iverksatt økt renhold på alle våre anlegg, og desinfiserende tiltak på særlig utsatte soner (som toaletter, dørhåndtak, mm.)
  • Ansatte som kan være utsatt for smittefare, eller har symptomer som kan tyde på smitte, møter ikke på jobb.
  • Vi ber alle våre kunder om å ha lav terskel for å avlyse eller utsette besøk på våre anlegg ved dårlig form, eller mistanke om smittefare. Vi er selvsagt fleksible med endring av tidspunkter for serviceavtaler, utleveringer og annet.
  • Vi håndhilser ikke, og unngår all kroppskontakt i våre anlegg.
  • Vi har ingen fellesmåltider eller kantinedrift i denne perioden, for å unngå den smitterisikoen dette kan innebære.
  • Videre oppfordrer vi alle våre kunder til å sette seg godt inn i Folkehelseinsittuttets anbefalinger i møte med koronaviruset 

Hensynet til folkehelsa, og helsesituasjonen til våre kunder og medarbeidere, har naturligvis den aller høyeste prioritet. Vi følger situasjonen tett, og er klare for å implentere flere og sterkere tiltak om det blir nødvendig.

Du kan være trygg på at vi gjør alt vi kan for å ivareta alle våre kunder, og vi svarer gjerne på spørsmål du måtte ha om vår håndtering av denne situasjonen. Ta gjerne kontakt via telefon eller epost, så svarer vi så snart vi kan.

Vi ber om forståelse for at dette arbeidet kan ta noe tid, men at vi skal sørge for at alle får hjelpen de trenger.

Med ønske om en frisk hverdag,
Sørlandets Bilsenter